MARKO PAŽANIN, CROATIA SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY: NA GLOBALNOJ SCENI HRVATSKA JOŠ NIJE PREPOZNATA KAO LUKSUZNO ODREDIŠTE

Turizam je mnogo više od samog brojanja noćenja, te vertikalno i horizontalno veže razne industrije, a sami time i direktno utječe i na razvoj turističkih destinacija.

Jedna od industrija koja je u zadnjih par godina doživljava pravi procvat je svakako potražnja za luksuznim nekretninama u Hrvatskoj. Ne samo zbog godišnjeg odmora, nego kao destinacija koja je pogodna za duži boravak, kako zbog svoje klime, turističkog razvoja, načina i kulture življenja, sigurnosti tako i zbog dobre povezanosti s cijelom Europom.

A da je tome tako govore i službene statistike, te je tako prema analizi tvrtke Sotheby’s International Realty Croatia potražnja za luksuznim nekretninama u Hrvatskoj tijekom 2018. godine porasla je za čak 25 do 30 posto, a njihove cijene za 10 do 15 posto.

Apsolutno najveći interes vlada za vilama u prvom redu do mora te kućama i ekskluzivnim stanovima u centrima gradova poput Splita i Dubrovnika., a kupci su u pravilu stranci.

U razgovoru s partnerom i direktorom u tvrtki Croatia Sotheby’s International Realty, Markom Pažaninom, pokušao sam malo zagrebati ispod površine i vidjeti kako se tržište razvija, koje su naše prednosti i mane te što kupci luksuznih nekretnina očekuju i traže na našem tržištu nekretnina.